JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Nonsense
20140302 • Sunday, March 02, 2014 • 0 comments

Yo!

memalam cenggini emo lebih. Rasa nak culik orang pastu kurung dalam almari.

Agaknya baik aku membuta je. Kalau tak habis semua aku comment. Semua tak kena. Tapi dah terlanjur update ni kan tau tau je la. Wkwkwk

Dulu kalau ada orang yang tweet benci kpop aku pun mula comment macam-macam. Cakap tak respect minat orang la. Ape la

tapi sekarang aku paham. Wae?
sebab ada newbie and seorang senior aku ni diorang asyik tweet and sembang pasal kpop je!

Ya allah, memang obses melampau! Walaupun aku seorang kpopers tegar, tapi diorang tahap obses melampau lampau. Bayangkanlah aku yang kpopers ni pun geli & naik meluat tengok diorang asyik cakap pasal kpop je. Apatah lagi yang non kpopers tu.

Jujurnya aku memang tak suka kalau dah takda topik lain nak sembang. Memang la kau kpopers. Tapi perlu ke tunjuk sangat. Macam tak berpijak pada bumi nyata

bukan la nak hina. Sebab aku pun kpopers apa. Tapi tengok diorang tergedik-gedik berfangirling buat aku sedar yang kalau over tu buruk sangat rupanya. Fangirling tak kisah. Tapi janganlah gedik sangat.

Agaknya kalau dah obses satu benda memang tak boleh kurangkan kan? Macam drug addicted je gayanya. Heol~

makhluk tuhan lagi sorang tu pun satu. Tak habis-habis nak kutuk orang. Yang retweet pun sejenis agaknya. Ni jenis orang kurang platelet gamaknya. Ke tak cukup hemoglobin. Meroyan semacam je aku tengok. Eiii, stress aku pikir masalah orang lain ni kenapa.

Dah dah. Esok ada class woi. Imah kemain beria lagi nak pegi class. Jangan sesat tak jumpa rumah aku lagi macam minggu lepas udah la. Haha

hish, aku rasa betullah. Baik tido je

Annyeong~



PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Random 2#
  • Behave Yourself
  • insan lemah
  • Busy Week
  • Random Talk
  • Random #1
  • Bertahun Lamanya...........
  • School 2014
  • school huh ?
  • hate this.