JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Orang Zaman Sekarang
20140524 • Saturday, May 24, 2014 • 1 comments



\Assalamualaikum/

yo yo yo~ lama gila lah tak update. Takda la lama sangat, biasa la kalau tak gempak tak best la kan. Hidup kena la gembira. Nak sedih buatpe kan. Okay cukup lah mukadimah tah pape ni.



Sejak beberapa hari lepas inche baby tu hot sentap gilosss kat twitter. Katanya berumah di Cadbury. Auchh tak sangka dia ada rumah baru. Untunglah kau bie.

Aku takda la terkena kejutan budaya atas sebab-sebab berikut pasalnya aku tak suka Cadbury. Sebab aku lagi suka Kinder Bueno aummm aumm. Haaa jangan lepas ni ada yang gatal-gatal cakap "wei, kau tau tak Kinder Bueno tu ada lemak aku?" lewls

Entah la derang ni. Ada baiknya derang sebarkan benda ni. Bagi orang dah tak makan kan. Tapi ye lah kan orang zaman sekarang ni--

"wei Ali, apesal kau makan Cadbury ni. Kan ke benda tu ada baby?
*sambil pegang tangan girlfriendnya*

Kalau tak pun--

"wei Ali, aku dengar depa dok kecoh pasal Cadbury haram sekarang. Nasib baik la aku memang tak makan benda tu. Kalau tak ish ish ish~"
*sambil lepak hisap shisa*


Benda ni bukan kita tak biasa. Banyak sangat sampai dah terlalu biasa. Entah la, aku sendiri tak faham kenapa kita ya kan benda yang kita tak berapa nak suka. Tapi kita tetap halalkan benda yang kita suka walaupun dah sah-sah haram. Rokok contohnya.


Aku tak cakap engkorang ni teruk la. Kadang aku pun macam ni. Bila kena tegur marah. "Macam la kau tu perfect sangat". Ayat cam tu dah penat nak dengar. Tapi kita ni cuma nak tegur. 
Sebab niat tidak menghalalkan cara

"aku mencuri ni sebab nak bawak mak aku pegi mekah"

Nampak tak contohnya tu. Walaupun niat kita baik, tak semestinya kita boleh buat benda yang salah.

Have a nice day engkorang


p/s : watak-watak dalam entry ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia.


PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • Ke-poyo-an
  • Pls Don't Ruin My Life
  • Mini Hiatus
  • Untitled #1
  • Words
  • Make Me Hate All Of You
  • Nonsense
  • Random 2#
  • Behave Yourself
  • insan lemah