JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
perang suam-suam kuku
20150320 • Friday, March 20, 2015 • 0 comments


Assalamualaikum w.b.t *tabur bunga*



Weh lama giler tak update apa-apa ni ╮(─▽─)╭
mesti ada yang rinduw kan kan kan
*acah-acah orang peduli*


jadi cerita sekarang umur 18 tahun lepas ambik spm dan tak lupa juga result nyawa-nyawa ikan tu aku sambung mengeram sebiji dua telur di rumah dan menghabiskan beras di dapur. Bila bosan dah penat pusing2 keliling rumah sendiri aku pun buat keputusan nak jenguk blog.


Cuba teka apa yang penuh dengan iklan selain TV3?

KOTAK CBOX AKU HUAHUAHUA

sedey wei guwa sedey T-T
typical seorang adah entry akan jauh menyimpang dengan tajuk. Merepek dulu cerita kemudian.

Ok sedia semua?


Kenapa perang dingin?
Baru-baru ni bila aku sorang² kat rumah otak aku jadi gelong macam tayar basikal. Jadi entah macam mana aku jadi manusia paling honest di alam semesta. Aku pun buat la throwback pasal aku punya hati perasaan yang kudus ni *bitch face* aku buat luahan perasaan di Twitter acc rahsia yang entah macam mana boleh kantoi. Kahkahkah


Aku pun gelong² entah apa yang terjadi aku goyang kaki kat kerusi malas sambil main game kat hp. Tiba-tiba Whatsapp masuk kemain bertubi-tubi tanpa dapat dikawal. Beerapa kawan aku (boleh la tahan rapatnya) tanya "why?" akupun why kan la dia balik. Apa kehey tanya why kat aku tetiba je. Tiga orang tanya benda sama.

Ghupanya pasal kisah throwback aku tu le. Pasal luahan perasaan tulus tu depa satu kelas touching. Jadi aku kena bash dengan classmate aku sendiri. Bukan sorang tapi semua orang. Tapi aku tak peduli. Aku leave group kelas. Depa punyalah gigih main² invite aku balik lepastu remove aku balik banyak banyak kali. Aku bior je depa tunjuk perasaan.

Dekat Twitter depa kemain perli lagi. Aku pun perli la balik lepastu aku gelakkan depa. Bukan aku cakap diorang bongok ke bo*** ke ba** ke. Aku cuma kata depa sombong taknak pandang budak-budak bawah. Aku cakap benda betul tapi diorang tak boleh terima. Benda tu bukan aku yang cakap, budak² bawah sendiri yang cakap. Aku sampaikan aje. Tapi aku pulak yang kena bash sobs sobs T__T

Jadi masuk harini dah dua minggu beberapa orang classmate aku layan aku suam-suam air milo yang dah terbiar lama.

Saya okay saya dah besar.
Wakakaka

Aku tak kisah sebenarnya, ikut mereka la nak terima macam mana. Dah kena bash gitew kalau mereka nak kawan aku, aku pun kawan la dengan mereka. Tapi kalau mereka tak mahu saya lagi seribu kali tak mahu huhu.







PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • a new life?
  • seksa belum habis
  • obsesiv maha kompulsiv
  • di
  • Finally !
  • Hohoholidayyyy
  • Saya Warga Malaysia Yang Bebas
  • Orang Zaman Sekarang
  • Ke-poyo-an
  • Pls Don't Ruin My Life