JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
A Comeback
20151210 • Thursday, December 10, 2015 • 0 comments

Assalamualaikum

Finally I am back! After i dont know..a year? Lebih rasanya bcs the last time i check my age in my about section is 17 y/o! lewls i'm 18 now. In 3 weeks i will be 19 y/o. It's 2016. Ya ampunn rasa tua dah ni kenapa.

So setelah sekian lama tinggalkan dunia blogging, tadi punyalah bertungkus lumus edit sana sini. Luckily i still remember what those code all about hehe. Tapi sedih sikit sebab i can't figure out why my font is not working. My fav font lemons can fly it's  so cute T.T

And now as a form 6 students saya tengah cuti sekolah. Hiks. Bestnya form 6 ni kita still boleh fefeeling budak sekolah lagi. Still boleh pakai baju sekolah. Still ada cuti sekolah. I'm spending my holidays in the best way i can. Duduk rumah. Oh best ke tu? You don't know the meaning of lifeless until you being me. Believe me or not tapi i tak jejak halaman rumah sejak start cuti sekolah tadi. Tak keluar rumah langsung. My life betul2 kat dalam rumah. Gila memang gila.

My sleeping schedule is a mess. Jap, bila masa tah ada sleeping schedule. Membongak je koje. Tapi cuti ni memang buat my life macam hmmmph. Malam tak tidur langsung. I sleep when i have a free time hahahaha what a messy life. Downloading/watching k-drama. Currently tengah tengok Oh My Venus. She Was Pretty baru habis tengok lepas ni nak sambung drama apa eh?




PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • hilang pergi mencari di mana ganti
  • Dari Hati Terus ke Tong Sampah
  • perang suam-suam kuku
  • a new life?
  • seksa belum habis
  • obsesiv maha kompulsiv
  • di
  • Finally !
  • Hohoholidayyyy
  • Saya Warga Malaysia Yang Bebas