JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
that things we hate
20151211 • Friday, December 11, 2015 • 0 comments



Assalamualaikum

Well, waktu waktu macamm ni memang biasa ada late night thought. Benda ni la yang buat orang tak boleh tidur. Tah hape yang difikir. Jadi sebagai manusia biasa tadi aku termenung fikir segala kemungkinan yang bakal berlaku. Walaupun sebenarnya benda tu ada yang mustahil akan berlaku -.-'

Bosan termenung aku bukak Wechat tengok moments classmate. Tetiba aku macam tersedar "eh, rupanya aku ada kawan yang macam ni ye."

Dia post gambar throwback dia jogging dulu dengan caption -bila tengah bahagia dah lupa nak jogging- ke macam mana captionnya. Tapi lebih kurang la. Lepastu aku teringat time dia sembang yang dia jogging sebab nak kurus. Ok, fyi dia lagi kurus dari haku ni. Memang kurus tapi tak habih2 cakap diri dia gemuk. Ha dapat tangkap dah? TYPICAL. SANGATLAH TYPICAL. Menyampahnya la bila perempuan ni cakap diri gemuk padahal kurus namatey macam tulang. Serius. Bila orang cakap kurus dia cakap dia gemuk. Bila orang cakap gemuk dia marah. Eh ko dah kenapa. This things also apply to those yang cakap dia tak cantik padahal dia sebenarnya ada rupa. Tapi marah bila orang kata yup kau memang tak cantik. Say what dia sendiri cakap dia tak cantik tapi bila orang setuju dengan statement tu dia marah? Apa ke gila sangat ni.

Bukan jenis ni je yang kita menyampah. Jenis yang beria sungguh2 cakap dia tak study tapi bila markah keluar dia top score. Macam tahi kan. Aku jenis memang akan study malam sebelum exam dan suka buat segala benda last minute. So trial sem 1 tadi macam biasa tak study. Bila kat luar dewan she said "weh aku sumpah tak study langsung. Buku pun aku tak bukak" sebab muka dia tenang so i thought oh dia ni jenis cam aku kot tak peduli study ke idak yang penting habis exam huhu. Masuk dewan dia duduk depan aku sambil cakap "agak2 kalau 2 jam ni aku tidur kira lama tak tu" Bila classmate lain dengar of course la depa cakap weh ko kalau tak tau pun cuba je jawab. Kira bagi semangat la ni. Keluar markah exam. BAAAAMMMMM. Top 5 dalam kelas. Kau ghasee? Pokemon betul.

Dan sampai sekarang i can't figure out apa orang macam tu fikir. Sama macam orang yang taknak share apa yang dia tahu. Contohnya baru2 ni aku tengok some tutorial dekat youtube. Caption bawah tu dia tulis dulu ramai orang tanya cara nak buat benda tu. Sekarang dia dah stop so baru dia bagitau caranya. Aku pun eh jap. Dah stop baru nak bagitau? Kenapa tak bagitau je bila orang tanya. Macam kawan kau tau info2 penting tapi taknak share. Macam dia tau topic apa yang keluar exam tapi taknak bagitau classmate. Oh mungkin dia assume yang dia je usaha tanya cikgu topic apa yang keluar jadi kenapa dia nak share padahal dia sorang je yang usaha. Macam tu ke? Atau dia nak dia sorang je pandai. So bila markah keluar dia power dari orang lain.


PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • A Comeback
  • hilang pergi mencari di mana ganti
  • Dari Hati Terus ke Tong Sampah
  • perang suam-suam kuku
  • a new life?
  • seksa belum habis
  • obsesiv maha kompulsiv
  • di
  • Finally !
  • Hohoholidayyyy