JAR of LIES;
ABOUT ENTRY LINKS STUFF
sleepy girl with hectic schedule
20161010 • Monday, October 10, 2016 • 0 comments

Assalamualaikum

Wow, last update december 2015. Didn't know it has been a year eh? I am busy with my studies fyi i'm in my last semester so i need to focus more than usual. I can't repeat if i fail my paper this sem thats why...so, how are you fellas? Me? i feel better than i deserve.

It is too late to say selamat hari sukan negara kan? Tapi aku peduli apa. SELAMAT HARI SUKAN NEGARA GUYS! apa aktiviti korang hari sabtu yang indah tadi? Me playing softball. It was FUN. Sebenarnya, aku takda masa nak update blog ni. Tak, yang sebenarnya ada je masa. Tapi bila ada masa aku guna untuk tidur. When i said i love cute things my friend said 

"tipu, kau tak suka cute things, kau suka tidur." 

God please, forgive me but i really want to kill my friend. Well siapa tak suka tidur kan. Tapi kalau dapat kat cikgu kaunseling aku dia akan cakap,
Jangan tidur banyak sangat sekarang, nanti mati boleh tidur puas-puas
Ok malas nak cerita benda sentap ni. *rolling my eyes*
Cakap pasal sentap, aku ada seorang budak aku minat (good looking, ofc) so masa hari koperasi tu dia ada kat situ. Aku dah gelabah gila fikir nak mintak tangkap gambar sama ke tidak fikir punya fikir punya fikir ada la sorang member aku yang leknet pegi cakapkan bagi pihak aku,

member leknet : "weh, boleh tak nak tangkap gambar sesama?"
crush : "em, tak boleh la"
member leknet : "eh tak! bukan dengan aku"
crush : *intai kitorang (me with my another friend) kat tepi* "em, tetap tak boleh"

masyaAllah sistur, ko tau tak betapa malunya aku masa tu. Tbh aku tak suruh pun member aku cakap kat budak tu. Aku cuma fikir je nak ke tak nak ke tak. Tak tau pulak dia pegi cakapkan T-T
Sumpah malu nak mati. Aku cuma boleh berharap je budak tu tak nampak muka aku sebab masa tu aku pandang tempat lain bukan ke dia. Tapi kesimpulannya sampai sekarang kalau lalu kat blok kelas dia dari beberapa meter sebelum sampai aku dah scan seluruh blok. So, kalau nampak aku buat u-turn. Aku pun telah bersumpah dengan tapak tangan dan seluruh isi sekolah dan makhluknya aku takkan jumpa budak tu sampai mati. *nangis kat penjuru katil*

Kesimpulannya, janganlah berharap sangat dengan sesuatu yang tak pasti. Kita redha je. Redha is not giving up, awak :)

p/s ; tabah ok?


PASTFUTURE
MY WORDS;

introduction seems so hard but HAI , i am the head of Slytherin. you may behave because well...you know..i am you-know-who

FIND ME HERE;

: @edmalice
:edmalice
: adahkacak@gmail.com

GIVE ME YOUR WORDS;




LE' FOLLOWERS;


BLOG ARCHIVE;

  • #SiapaAku? SEGMEN 2015 Kalia
  • that things we hate
  • A Comeback
  • hilang pergi mencari di mana ganti
  • Dari Hati Terus ke Tong Sampah
  • perang suam-suam kuku
  • a new life?
  • seksa belum habis
  • obsesiv maha kompulsiv
  • di